H.I.I.T.

HIIT staat voor High Intensity Interval Training. Dat kun je met bijna alle sporten doen.

Kom gratis kenismaken

Trainen in een kleine groep van 4 tot 6 personen

HIIT staat voor High Intensity Interval Training. Het idee van een HIIT workout is – zoals de naam al zegt – dat je intervallen van hoge intensiteit afwisselt met korte periodes van rust. Dat kun je met bijna alle sporten doen. Wissel bijvoorbeeld 30 seconden heel hard sprinten af met 2 minuten rustig wandelen, en ga daar ongeveer 20 minuten mee door.

Om de training intensiever te maken, hoef je niet langer door te gaan. Je kunt daarvoor simpelweg de rusten iets korter maken, of de intensieve intervallen iets langer. Op die manier pas je de HIIT workout heel simpel aan je eigen niveau of doelen aan.

  • Verbetering van je conditie
  • Het kost weinig tijd
  • HIIT is flexibel

Voor wie is H.I.I.T.

Met HIIT kan je alle mogelijke kanten op.

Dus, wil je met HIIT aan de slag? De belangrijkste keuze is natuurlijk: de juiste sport. Iedere cardiosport is geschikt, maar ook (deels) op conditie gerichte krachtoefeningen zijn prima. Denk bijvoorbeeld aan jumping jacks of burpees. Kies ook trainingsmomenten: 1 tot 3 per week, afhankelijk van je verdere activiteit.

Hoe gaan we te werk?

Kennismaking en Intake

Wie ben jij? Wat zijn jouw specifieke wensen. Wat heb je nodig om fitter en sterker te worden.

Plan van Aanpak

Welke oefeningen passen het beste bij jou en heb je ook plezier in? Welk schema is voor jou uitdagend.

Uitvoering

We gaan met jou op zoek naar een prettig ritme. Een ritme dat bij je past en niet meer voelt als volhouden.

Whatsapp of bel nu 06 2633 4646

Of neem contact op via onderstaand formulier

Uw gegevens worden nimmer gedeeld met derden zonder uw toestemming.